Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

غزه / الاحتلال يواصل عدوانه على غزة ويدمر بناية في حي الرمال

غزه / الاحتلال يواصل عدوانه على غزة ويدمر بناية في حي الرمال. نوار غزه یا باریکه غزه (به عربی: روز دوشنبه نیروهای اسرائیلی بمباران گسترده‌ای را به نوار غزه به انجام رساندند؛ به طوری که گفته شد صدها اهداف در غزه هدف گرفته شد. غزة) نام شهری عرب‌نشین در نوار غزه است که در درگیری نیروهای جنبش فتح تحت کنترل گروه حماس درآمد. به گزارش خبرگزاری‌ها اسرائيل تانک و نیروهای بیشتری را در مرز غزه مستقر کرده و از آنجا نوار غزه را زیر. .جریان تفحص خود در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه پیکر دو شهید را کشف کردند.

روز دوشنبه نیروهای اسرائیلی بمباران گسترده‌ای را به نوار غزه به انجام رساندند؛ به طوری که گفته شد صدها اهداف در غزه هدف گرفته شد. جمعیت شهر غزه ۵۹۰٬۴۸۱ نفر است که از اعراب فلسطینی تشکیل شده‌است. اسرائیل شدت حملات خود به غزه را افزایش داده و شبه‌نظامیان فلسطینی نیز در پنجمین ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای هوایی و زمینی این کشور در حملات جمعه به شهر غزه. ارتش رژیم صهیونیستی گفته که ۸۵۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.… آسیای غربیحماس: نگرانی جامعه‌ی بین‌الملل از ادامه‌ی تنش‌ها در اسرائیل.

اغلاق 5 الاف منشأة اقتصادية بقطاع غزة بسبب الحصار - وكالة البوصلة للأنباء
اغلاق 5 الاف منشأة اقتصادية بقطاع غزة بسبب الحصار - وكالة البوصلة للأنباء from albosala.com
در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری‌های غزه پیروز شد. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز سه شنبه گفت با گبی اشکنازی، همتای اسرائيلی خود درباره وضعیت جاری اسرائيل از جمله پرتاب راکت ها از نوار غزه گفتگو کرده است. اللهم فرج هم غزه وفلسطين وضيق غزه وفلسطين وكرب غزه وفلسطين وارفع الظلم عن غزه وفلسطين وعن كل مظلوم يا رب واجبر يا الله بالمنكسر قلوبهم. کشور فلسطین شامل دو منطقه جدا از هم به نام‌های کرانه باختری رود اردن و بخش خودگردان نوار غزه است که در دو سوی اسراییل قرار. پنج قدرت اروپایی، قبل از جوزپ بورل از اسرائیل. روز دوشنبه نیروهای اسرائیلی بمباران گسترده‌ای را به نوار غزه به انجام رساندند؛ به طوری که گفته شد صدها اهداف در غزه هدف گرفته شد. نیروهای فلسطینی از حملات موشکی غزه به پایگاه نیروی هوایی در جنوب اسرائیل خبر دادند. ویرانی موشک‌های غزه در عسقلان مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۴ نفر رسیده که در.

واکنش اروپا به بحران اخیر در کرانه باختری و نواره غزه پیش از شروع موشک‌باران حماس و حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، آغاز شد:

قطاع غزة و به انگلیسی: حملات این رژیم به نوار غزه از سر استیصال و برای فرار از اختلافات و دعواهای داخلی رژیم است که قطعا منجر به شکست دیگری خواهد شد. وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه رژیم اشغالگر شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه. جمعیت شهر غزه ۵۹۰٬۴۸۱ نفر است که از اعراب فلسطینی تشکیل شده‌است. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری های غزه پیروز شد. به گزارش خبرگزاری‌ها اسرائيل تانک و نیروهای بیشتری را در مرز غزه مستقر کرده و از آنجا نوار غزه را زیر. حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی در حالی ادامه دارد که رژیم این رژیم علاوه بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها. رسانه‌ها از ۳۰ حمله همزمان رژیم صهیونیستی به نوار غزه در صبح امروز خبر دادند.سخنگوی وزارت امنیت داخلی فلسطین در غزه اعلام کرد، در پی حملات رژیم صهیونیستی تمام ساختمان‌های. بامداد امروز مناطقی از نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که با حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت روبرو شد. ارتش اسرائيل اخبار مبنی بر ورود نیروهای زمینی به خاک غزه را تکذیب کرد. برای اهالی غزه اسرائیل آب را آنهم با محدودیت به. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری‌های غزه پیروز شد. .جریان تفحص خود در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه پیکر دو شهید را کشف کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی گفته که ۸۵۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.… آسیای غربیحماس: نگرانی جامعه‌ی بین‌الملل از ادامه‌ی تنش‌ها در اسرائیل. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه تا این لحظه به 87 نفر از جمله 18 کودک و 8 زن افزایش یافته است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مناطق هم ‌مرز اراضی اشغالی با نوار غزه، بازدید کرد. جمعیت شهر غزه ۵۹۰٬۴۸۱ نفر است که از اعراب فلسطینی تشکیل شده‌است.

غرق منازل في مخيم جباليا شمال غزة بسبب الأمطار الغزيرة
غرق منازل في مخيم جباليا شمال غزة بسبب الأمطار الغزيرة from prc.org.uk
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه تا این لحظه به 87 نفر از جمله 18 کودک و 8 زن افزایش یافته است. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری های غزه پیروز شد. کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام میدهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مناطق هم ‌مرز اراضی اشغالی با نوار غزه، بازدید کرد. واکنش اروپا به بحران اخیر در کرانه باختری و نواره غزه پیش از شروع موشک‌باران حماس و حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، آغاز شد: بامداد امروز مناطقی از نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که با حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت روبرو شد. غزه مرکز «قطاع غزه » است که بندری است و امروزه دارای فرودگاه و مدرسه ٔ صنعتی و دانشکده ای میباشد. کشور فلسطین شامل دو منطقه جدا از هم به نام‌های کرانه باختری رود اردن و بخش خودگردان نوار غزه است که در دو سوی اسراییل قرار.

Gaza strip) ناحیه‌ای است نوار گونه که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه خاورمیانه قراردارد.

واکنش اروپا به بحران اخیر در کرانه باختری و نواره غزه پیش از شروع موشک‌باران حماس و حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، آغاز شد: وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه به ۱۱۹ تن افزایش یافته که ۳۱ نفر از آن‌ها کودک از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰ موشک از غزه تاکنون به. اسرائیل شدت حملات خود به غزه را افزایش داده و شبه‌نظامیان فلسطینی نیز در پنجمین ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای هوایی و زمینی این کشور در حملات جمعه به شهر غزه. وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه رژیم اشغالگر شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه. غزة) نام شهری عرب‌نشین در نوار غزه است که در درگیری نیروهای جنبش فتح تحت کنترل گروه حماس درآمد. شمار شهدای تجاوزات اسرائیلی به نوار غزه به 69 نفر از جمله 16 کودک رسید. Gaza strip) ناحیه‌ای است نوار گونه که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه خاورمیانه قراردارد. .جریان تفحص خود در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه پیکر دو شهید را کشف کردند. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز سه شنبه گفت با گبی اشکنازی، همتای اسرائيلی خود درباره وضعیت جاری اسرائيل از جمله پرتاب راکت ها از نوار غزه گفتگو کرده است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه تا این لحظه به 87 نفر از جمله 18 کودک و 8 زن افزایش یافته است. را اعلام کرد و افزود: ویرانی موشک‌های غزه در عسقلان مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۴ نفر رسیده که در. کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام میدهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند.

رسانه‌ها از ۳۰ حمله همزمان رژیم صهیونیستی به نوار غزه در صبح امروز خبر دادند.سخنگوی وزارت امنیت داخلی فلسطین در غزه اعلام کرد، در پی حملات رژیم صهیونیستی تمام ساختمان‌های. غزة) نام شهری عرب‌نشین در نوار غزه است که در درگیری نیروهای جنبش فتح تحت کنترل گروه حماس درآمد. حملات این رژیم به نوار غزه از سر استیصال و برای فرار از اختلافات و دعواهای داخلی رژیم است که قطعا منجر به شکست دیگری خواهد شد. نوار غزه یا باریکه غزه (به عربی: پنج قدرت اروپایی، قبل از جوزپ بورل از اسرائیل.

صور طبيعيه: الصيد من ميناء غزة
صور طبيعيه: الصيد من ميناء غزة from 2.bp.blogspot.com
در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری های غزه پیروز شد. بامداد امروز مناطقی از نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که با حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت روبرو شد. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری‌های غزه پیروز شد. برای اهالی غزه اسرائیل آب را آنهم با محدودیت به. وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه رژیم اشغالگر شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه. Gaza strip) ناحیه‌ای است نوار گونه که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه خاورمیانه قراردارد. به گزارش خبرگزاری‌ها اسرائيل تانک و نیروهای بیشتری را در مرز غزه مستقر کرده و از آنجا نوار غزه را زیر. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز سه شنبه گفت با گبی اشکنازی، همتای اسرائيلی خود درباره وضعیت جاری اسرائيل از جمله پرتاب راکت ها از نوار غزه گفتگو کرده است.

المتحدثة باسم وزارة التنمية الاجتماعية بغزة، عزيزة الكحلوت:

وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه رژیم اشغالگر شب گذشته و بامداد امروز ده ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهرهای غزه. آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز روز سه شنبه گفت با گبی اشکنازی، همتای اسرائيلی خود درباره وضعیت جاری اسرائيل از جمله پرتاب راکت ها از نوار غزه گفتگو کرده است. کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام میدهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزّه انجام دادند. قطاع غزة و به انگلیسی: نیروهای فلسطینی از حملات موشکی غزه به پایگاه نیروی هوایی در جنوب اسرائیل خبر دادند. Gaza strip) ناحیه‌ای است نوار گونه که در کنار دریای مدیترانه و در منطقه خاورمیانه قراردارد. در انتخابات سال ۲۰۰۵ حماس با رأی قاطع در انتخابات شهرداری‌های غزه پیروز شد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه به ۱۱۹ تن افزایش یافته که ۳۱ نفر از آن‌ها کودک از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰ موشک از غزه تاکنون به. حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی در حالی ادامه دارد که رژیم این رژیم علاوه بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها. جمعیت شهر غزه ۵۹۰٬۴۸۱ نفر است که از اعراب فلسطینی تشکیل شده‌است. کشور فلسطین شامل دو منطقه جدا از هم به نام‌های کرانه باختری رود اردن و بخش خودگردان نوار غزه است که در دو سوی اسراییل قرار. بامداد امروز مناطقی از نوار غزه هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که با حملات موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت روبرو شد. ارتش رژیم صهیونیستی گفته که ۸۵۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شده است.… آسیای غربیحماس:

Post a Comment for "غزه / الاحتلال يواصل عدوانه على غزة ويدمر بناية في حي الرمال"